Reklamacje

W przypadku otrzymania:

  • towaru wadliwego
  • towaru niezgodnego z zamówieniem

Prosimy o niezwłoczne przesłanie formularza reklamacyjnego na adres mailowy: sklep@blueberrya.pl w celu poinformowania nas o powodzie reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzyma maila z instrukcją w jaki
sposób postępować w związku z dostarczeniem do nas reklamowanego towaru.

W przypadku uzasadnionej reklamacji uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub zgodny z uprzednim zamówieniem.

W sytuacji niemożności powtórnego dostarczenia takiego towaru Sklep zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Na mocy przepisów Kodeksu cywilnego Sklep internetowy Blueberrya.pl odniesie się do każdej złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) zwrotu towaru można dokonać w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu w formie papierowej oraz dowodem zakupu w postaci paragonu fiskalnego na adres:

Blueberrya
Ulica Piaszczysta 8
96-500 Sochaczew

Zgodnie z regulaminem Sklepu:

  • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient odstępujący od umowy sprzedaży. W związku z tym nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany oraz nie powinien nosić śladów użytkowania ani takich, które pomniejszałyby jego wartość.
  • Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
  • Zamówienia opłacone przez Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24,
  • Płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

POBIERZ FORMULARZ ODSTAPIENIA OD UMOWY